اصول حرفه ای رنگ آمیزی ساختمان

پایگاه تبادل تجربیات استادکاران نقاش ساختمان

اصول حرفه ای رنگ آمیزی ساختمان

پایگاه تبادل تجربیات استادکاران نقاش ساختمان

توصیه های طبیعی

توصیه های طبیعی  

 

از یک دیوار به عنوان وزنه ی رنگی استفاده کنیدیکی از دیواره را به رنگ کرم کره ماننددرآورید. به رنگ آمیزی دیوارهای مجاوربا رنگهای متشابه فکرکنیدمثلا با زرد زعفرانی یا رنگ نارنجی جوزهندی به آن بیندیشید که زوارآلات و قرنیز در و پنجره ها را به جای سفید سنتی با رنگ متضاد و تیره تری بپوشانید. یک رنگ سبز زیتونی پرجلا یا قهوه ای شکلاتی براق در ترکیب با دیوارهای کرم یا عسلی ملایم به فضا عمق و گیرایی می بخشد. 

 

اثاثیه های اتاق طبیعی باید با دقت انتخاب شوند نیازی نیست همه اشیا ستاره باشند بیش از هرچیز مشخص کنید چه اشیایی باید در پس زمینه قرار گیرند و کدام یک باید جلب توجه کنند برای مثال میز غذا خوری بد شکل را می توان با پارچه نخی سفید نشده ی ساده ویک رومیزی توری کتانی طبیعی بپوشانید وکانون توجه را به صندلیهای حصیر باف منتقل کردو چای معمولی می تواند برای رنگ آمیزی طبیعی پارچه ها به کار رود چای گل سرخ بابونه وگل  ختمی را برای به دست آوردن رنگهای مختلف آزمایش کنیدرنگهای قرمز و گلگون از گل سرخ ورنگهایی که بیشتر مایل به زرد و طلایی هستنداز بابونه و گل ختمی حاصل می شوند پارچه را کاملا مرطوب و آن را در چای غوطه ور کنید تا رنگ دلخواه به دست آید.پرده های پشت پنجره ای کرباسی ارزان یا کرکره های حصیری شاید تمام چیزی باشدکه برای تزیین پنجره های یک اتاق طبیعی به آن نیاز داشته باشید را ه دیگر می توان آن باشد که پنجره ها را عریان بگذارید زیرا فضاهای طبیعی نور را با آغوش با پذیرا می شوند.  

 

سبدهای حصیری در اندازه های گوناگون برای جمع کردن اسباب بازیها مجلات و سایر خرت و پرتهای زندگی روزمره زیبایی و کارایی را در خود ادغام می کنند این سبدها را هنگامی که از آن استفاده نمی شود می توان آویز کرد کنار هم گذاشت  یا داخل یکدیگر قرار داد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد