اصول حرفه ای رنگ آمیزی ساختمان

پایگاه تبادل تجربیات استادکاران نقاش ساختمان

اصول حرفه ای رنگ آمیزی ساختمان

پایگاه تبادل تجربیات استادکاران نقاش ساختمان

پرتحرک

پرتحرک 

 

نارنجی رنگ تحرک فعالیت وپویایی استویژگیهای مورد علاقه ی مدرنیستهای نیمه ی قرن بیستم هنگام استفاده از این رنگ پرانرژی مراقب باشید در استفاده از نیروی آن حتی برای بزرگترین ودلبازترین اتاق نشیمن زیاده روی نکنیدلکه های حساب شده ی نارنجیهای چشمگیردرخشش خوبی پیدا می کنند وبه فضاهای داخلی کوچک وبزرگ سرزندگی می بخشند . برای ایجاد یک ترکیب مشابه نارنجی را با قرمز مایل به نارنجی درآمیزید یا آن راباصورتی خیره کننده ترکیب کنید تا آمیزه ی زنانه اغواکننده ای به دست آید. سبز لیمویی اشباع شده یکی دیگر از گزینه های مناسب برای الگوی رنگ مبتنی بر نارنجی است. اگر کزینه هایتان بیش از حد پرحرارت شدندمقادیر سنجیده ی آبیهای مکمل یا مقادیر زیاد کرم طبیعی وسفید می تواند آنها را قدری خنک کنند. 

 

تزیینات مجسمه مانند از پلاستیک فلز چوب قالبی لوله های فلزی و شیشه به خوبی با طراحی پرتحرک و الکوهای رنگی جنب و جوش آور سازگار می شوند . پارجه ها وسبکهای تزیینی قدیمی بر تحرک و پویایی فضا می افزایند به تعبیرهای جدیدی از مبلمان کلاسیک توجه داشته باشید که از اشکال بافتهای موجود زنده استفاده می کنند.مثلا میز قهوه به شکل بومرنگ یا قلوه پارچه هایی با نقش و نگارهای دهه ی 1950 وعصر فضا مانند آمیبها یا طرحهای اتمی  به فضای داخلی خانه شور و سر زندگی می بخشندمی توانید دکوراسیون قدیمی را با لکه های نارنجی مرکباتی و بالشهایی به رنگهای خاکی وزمینی جدید مدرنیزه کنیدچند منظوره و چند جانبه بودن یکی از ویژگیهای زندگی پر تحرک امروزی است اتاقهای بزرگ که اکثر فعالیتهای زندگی خانگی درآنها صورت می پذیرد بیش از پیش محبوبیت پیدا می کنند برای زندگی در هوای تازه باید به آرایش مبلمان روشهای نگهداری وسایل وتفکیک فضاها و اتاقها توجه ویزه ای نشان داد. برای نگهداری و انبار وسایل از لوازم ساده و بی پیرایه ای استفاده کنید که بتوانید با تغییر نیازهایتان در آرایش آنها نیز تغییر ایجاد کنیداثاثیه اتان را ازدیوارها دور کنید تا درون فضا مرکزهای دنج مختلفی به وجود آورید. برای تفکیگ فضاها در یک اتاق بزرگ  یا برای بزرگ نشان دادن اتاق کوچک می توانید از پاراوانهای قابل حرکت یا از درهای کشویی استفاده کنید. 

 

دکوراسیون فضاهای پرتحرک 

 

الگوی رنگی پرتحرک براق و خیره کننده است. آمیزه ی پرشروشوررنگهای زنده وباروح هرفضای کوچک وبزرگ را سرشار از زندگی می کند. 

 

لوازم قدیمی پاچه هایی با نقش و نگار کلاسیک ومبلمانی با برداشتهای تازه و نوفضا را به صحنه ای برای نمایش زیباییهای زندگی تبدیل می کنند جسارت داشته باشید: نارنجی خشخاشی راباقرمزهای سینا بار ترکیب کنیدو رنگهای زنده ی دهه ی 1970 را با رنگهای مکمل یا با پس زمینه ای خنثی

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد